به گزارش روابط عمومی ایرنا، در این دستورالعمل، کارت ویزیت به عنوان «ساده ترین ابزار ارتباطی و آغازکننده یک تعامل دو سویه» معرفی و تصریح شده است که این اقدام به منظور «شناساندن کارکنان، برقراری ارتباط و معرفی واحد سازمانی در مراجعه به سازمانها، نهادها، وزارتخانه ها هنگام شرکت در جلسات اداری، همایشها و کنفرانس های داخل و خارج از کشور در راستای انجام مسئولیتهای سازمانی» صورت می گیرد.
مطابق این دستورالعمل، تمامی مسئولان سازمان اعم از مدیرعامل، معاونان وی، مشاوران مدیرعامل، مدیران کل و معاونان آنها، سردبیران و دبیران گروههای خبری، روسای ادارات و گروهها، روسای دفاتر داخل و خارج از کشور و واحدهای سازمانی می توانند از کارت ویزیت برخوردار باشند.
خبرنگاران، کارشناسان و عکاسان ایرنا نیز با تشخیص مدیران کل حوزه خبر می توانند کارت ویزیت سازمانی داشته باشند.
صدور کارت یادشده در قالب یک روند اداری و پس از تایید بالاترین مقامهای سازمان در هر معاونت و با همکاری ادارات کل «حوزه ریاست و روابط عمومی» و «امور اداری و پشتیبانی» انجام خواهد شد.
بر اساس این دستورالعمل، کارت ویزیت یادشده با قالبهای یکسان و اطلاعات مشخص فردی و سازمانی از جمله درج لوگوی سازمان، نشانی پستی و سایت آن به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ می شود و دارندگان آن پس از پایان مسئولیت خویش موظفند کارتهای باقیمانده را تحویل دهند.
*رع*۱۵۵۱
دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت ویزیت در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در این زمینه با تایید نهایی آن از سوی دکتر سیدضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان صادر شد تا از این پس وارد اقدامات اجرایی شود.
نظر شما